Har inte tiiiiid...

...att blogga egentligen, men en kortis ska det väl räcka till.
Har stora planer för kvällen, kommer eventuellt i en senare blogg om jag kommer mig för det.

Igår fick min lilla vovve en ny leksak, eftersom hon tuggat sönder de hon haft.
Det tog ca 2 timmar så hade hon tuggat sig igenom den nya också, tack för det! 

Själv har jag en LITEN godispåse som jag smaskar ur, bra med viljestyrka, även om den inte räcker så långt..

Inget ljud från mäklarbyrån ännu, får se vad det blir av det hela.

Igår somnade jag före halv tio, undrar när det hänt sig sist? Inte i år skulle jag tro, men jag var ändå inte pigg i morse.
Frågan är om det överhuvudtaget går att var pigg om klockan ringer 4.40 på morgonen, jag tvivlar starkt.

Nu sitter jag här och skriver en massa oväsentligheter, lika bra att komma åter när jag har nåt mera vettigt att komma med! 

Kommentarer
mela

men ändå trevligt att läsa dina oväsentligheter :)

2008-08-28 @ 16:27:10

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort