Jag överlevde första dagen efter semestern!

Det var inte ens så jobbigt som jag tänkt mig, inga vansinniga mängder att packa och t.o.m. sekunda lagret var i någorlunda ordning när jag kom. Så jag kanske åker till jobbet i morgon också. ;-) 

Jag hade fått ett mail från skolan att jag inte bifogat mina betygskopior när jag meddelade att jag tog emot min studieplats. Jag hade inte fattat att de ville ha dem en gång till. Visserligen stod det på pappret, men jag tänkte själv ( vilket man tydligen inte skall göra) att jag hade ju med dem när jag sökte in, de kan väl inte behöva dubbla???!! tydligen behövde dom det, till vilken nytta kan man ju fråga sig.

Nåjapps, får ta och kopiera och posta dem i kväll nu då, så blir jag ju inte utan att göra. Stor risk att man blir utan att göra när huset ser ut som ett bombnedslag, dessutom ökar mängden smutstvätt när man börjat jobba igen. Hohho.. ;-)

Har konstaterat att jag behöver en massa nya kläder inför skolstarten, har nästan inga kläder man kan visa sig bland folk i, bara en massa gamla nötta kläder som man använder i jobbet under vita kläderna. Och jag som blir galen när jag tänker på att shoppa.. :-(

Har även börjat fundera över resan vi ska göra nästa månad. Känner mig väldigt tveksam till att åka just nu. För det första skulle jag behöva pengarna till annat och för det andra har jag just börjat skolan när vi åker och det känns inte så kul att missa över en vecka såhär i början. Säkert jobbigt nog att ta in allt nytt utan att man är borta. Men samtidigt känns det som om man vore en liten "svikare" om man inte kommer med på resan. Får fundera med gubben vad han tycker.

Nu borde jag aktivera mig med annat, gräset borde klippas, usch vad tråkigt! :-( Förutom alla myggor, bromsar och flugor är gräsklippandet den stora nackdelen med sommaren. Nåja, bara att spotta i nävarna. Men först lite käk!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort