snabbt, snabbt...

Visningen är över, känner mig inte så hoppfull, men man vet ju aldrig.

Dagens värsta:
När man mitt under visningen ser att katten har lagt en ****hög i ett hörn i ett av rummen, stryp den katten, nån? snälla??

Gårdagens värsta ( eller bästa? )
Gubben var ute och klippte gräsmattan, jag höll på att städa här inne och hörde att han plötsligt startade bilen och höll på med nåt därute. Gick ut för att se vad och gissa om han inte kört med gräsklippartraktorn för nära kanten på det stora utfallsdiket bakom vårt. Hela traktorn nere i diket, så han höll på att försöka dra upp den med bilen. Jag frågade om jag ska hämta kameran, (hade gärna bjudit på en komisk bloggbild.) men han tyckte konstigt nog att det inte behövdes.
Jag fick sätta mig ibilen och hjälpa till med att dra upp. Man fick ju underhålla grannarna på samma gång! ;-)

Nu håller gubben på att fixa mat åt mig, sen blir det tjejträff i kväll, ska bli roligt!

Ha de gött!

Kommentarer
mela

meh, hade ju vart kul att se ;)

2008-08-26 @ 19:52:41
Sofie

Haha! Du borde ha tagit kort utan tillåtelse! :)

2008-08-26 @ 21:38:36
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort