Tisdag - gäsp!

Min soffa och jag har haft väldigt mycket kontakt idag.
Nu ska jag gå och se om det finns nåt varmt vatten i huset, sen ska jag ta en låååång dusch innan jag fortsätter mitt sammanträde med John Blund.

 Fortsätter i reseminnenas tema


Vandringen genom Samaria ravinen har börjat!  Om de bara visste vad som väntade dem ;-)


Hisnande höjder


Samaria - den övergivna byn


Järnportarna - behöver jag nämna att man kände sig väldigt, väldigt liten... ?


Dagen efter - lagom möra i benen kan jag tillägga!

Dagens dos av reseminnen - håll till godo!  ( Speciellt Mia! ;-)  )


Kommentarer
mia

Tack för din vänliga omtanke! ;-) He e tur et int i gar ti lägg upp na filme jär! :-D

2008-08-19 @ 19:52:11

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort