Trött, trött, trött...

Jag kom inte ihåg att man blev så här trött av att jobba, benen känns som bly och ögonlocken bara hänger. Igår kväll när jag gick och la mig så kändes det som om hela sängen rörde sig av och an så fort jag stängde ögonen. Fick ligga med ögonen öppna för att inte bli för yr, inte så lätt att somna då!

Idag fick jag äntligen postat mina betygskopior, så de borde ju rimligtvis hinna fram innan den 13:e. Så mycket ska man väl lita på posten iallafall! :-)


Har räknat ut att om jag pendlar varja dag så far det minst 100 € i veckan i bränsle. Förstår ni om jag hoppas att vi får sålt huset snart? Med ett lite futtigt studiestöd på knappa 300 i månaden så reser man inte många månader. Har ju dessutom lån och huskostnader..  :-(


Jag får väl cykla ;-)


Nu gapar gubben om att jag måste plocka upp efter hunden, hon har spridit en massa papper längs golvet...!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort