Åuunåuuu..

Har sovit alldeles för länge idag igen, så nu är det raska tag med läsningen! Så desto vidare intressant kommer min dag antagligen inte att vara.. :-(

Men om ett dygn borde ju tenten vara skriven och då får jag sk*t* i allt som heter skola för ett tag, det ska bli så skönt! :-)

Räknade ut att jag redan överlevt en niondedel av mina studier, "allt e ju heimåt" som det så vackert heter! Så nu borde jag ha ungefär lika mycket praktik som teoretiska studier kvar, alltså ca två år vardera.. Fasar dock lite för vårterminen eftersom vi nu under höstterminen har samlat 23 studiepoäng, och under vårterminen ska ha skrapat i hop 41 sp. Nästan dubbelt så mycket - Fatta att man kommer att få ligga i efter julen! Får försöka att inte ta ut något i förskott, men det är ju inte riktigt min stil.. ;-)

Nej, nu MÅSTE jag börja läsa! Hörs!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort