Egentligen...

har jag självvalt "datorförbud" idag, men nu när gubben smet iväg en stund passar jag på.. ;-)

Blev sent igår och sent i morse, så jag har bara hunnit genom lite mer än halva Näring och Hälsa boken.
Det mesta är ju sånt man vet från tidigare, så jag kommer inte att satsa desto mer på den tenten, den får gå som den går. Tycker att mikrobiologin är viktigare.

Förkylningen är en envis rackare, försöker kurera med allt möjligt, mängder med c-vitamin i form av kiwi och klementiner så snart får jag väl nån smärre allergisk chock. Är fullständigt beroende av nässprayen så den överkonsumerar jag rejält. Får vara rädd att den fungerar avsvällande på hjärnan också, känner mig lite tom i bollen. Lite mer än vanligt då alltså! :-)

Nåja, boken (el. böckerna) väntar! Hörs!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort