Juldagsmorgon

Vilken fin julafton vi har haft!
Mycket god mat, fina julklappar och det bästa av allt - familjen! Var först här på julmat och fick träffa jultomten och senare på kvällen for vi till Näs till mina svärföräldrars. Fick träffa Moa, Kajsa och deras föräldrar. Sen var Davids syster Lotta och hennes man Stefan dit med sin lilla kille som bara är knappt en månad gammal. Alldeles underbara ungar! :-)

I morse var vi på julotta i Vasa. Så vi fick stiga upp klockan halv sex för att hinna dit till åtta. Jag och Mia satt hopkrupna under "tigerfilten" i baksätet och slumrade. Alldeles för tidigt för oss!

Nu har jag ätit ännu en omgång med julmat och ska vila mig en stund, man ska ju inte överanstränga sig så här i juletid.. ;-)

Hoppas att ni haft en lika skön jul som vi har haft, njut av resten av ledigheten!

Vi hade en mera modern "jultomte" i år. Titta och bedöm. Tur att vi var bara vuxna - hade där varit några barn hade det nog bidragit till en hel del traumatiska barndomsminnen.. :-)



Sen måste jag ju bjuda på en bild med en samling av mina sötnosar

Är dom inte söta så säg! Zindi, Ella och Kira.

 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort