Julhelgen är över

I dag åkte David hem till Vasa, själv ska jag jobba ännu tre dagar så jag åker hem först på nyårsafton. Dessa helgdagar har snabbt avlöst varandra. Det har varit otroligt skönt att vara ledig så här många dagar i sträck. Kunde gärna fortsätta.. ;-)

Vi har inte gjort så mycket speciellt, mest umgåtts med nära och kära och fortsatt med julmatsätandet. En och annan chokladbit mellan varven bara för att jämna upp sockerbalansen.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen börja söka mig i säng. Klockan ringer ju redan före fem i morgon bitti så då gäller det att vara på alerten. Har förstås svängt dygnet fel väg igen, vaknade tjugo för ett i "morse", så få se hur det blir med nattsömnen. Men om inget annat så hinner jag ju sova när jag blir pensionär! :-)

Har ju inte varit den mest aktiva med blogandet, men vi ska tro att det blir bättre sen jag kommer hem till Vasa och förhoppningsvis får lite rutiner igen. Tills dess får ni hålla till godo med dessa futtiga uppdateringar!

Ha det gott!

 

Kommentarer
Mia

Sidu tå! Tigerfiltn ha komi upp se så pass så a tilome får et omnämnand på bloggen. Inte illa! :-D

2008-12-29 @ 22:02:29
Marika

ja, va sko he a vaari till fö reiso om int tigerfiltn sko a viri me.. ;-)

2008-12-30 @ 16:19:39
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/
Sofie

Kikar in och önskar er ett gott nytt år!:)

2008-12-31 @ 13:42:23
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort