Jullov - på riktigt!

Tenten är över, trallallallallaa....

Jag hoppas verkligen att jag är godkänd. Jag tror att jag är det, men mera än så vågar jag inte hoppas på. Vi skulle bara svara på två frågor och naturligtvis var den ena från den där boken som jag inte fattade ett dugg ur. Som tur hade jag ett snille på klassen som drog en väldigt kort "resumé" för mig strax innan. Det hade jag stor hjälp av - behövde ju inte lämna helt tomt på tentpappret.. ;-) Den andra frågan var jag nog lite ut och yrade på också, men där hade jag åtminstone en liiiten aning om vad jag skrev om. Det får gå som det går - om jag blir godkänd får jag väl vara nöjd.

Sen skulle jag och gubben på stan hela dan - men eftersom det blev sent i går (då jag inte fått dygnet på rätt köl ännu) och tidigt i morse så skulle vi vila, en liiten, liiten stund först. Plötsligt vaknar man och inser att klockan är tre, gissa hur roligt det kändes! Nu håller jag på att fixa till nåt ätbart innan vi drar i väg, man kan ju inte äta bara skräpmat heller även om man är "storstadsbo". Det oaktat att gubben skulle kunna äta Hesburgers mat till morgon, middag och kväll...

Nu har jag alltså jullov - så det gäller att ta tag i julhandlandet - har hittills handlat EN julklapp, men jag orkar inte ens tänka så långt som till ordet panik - har inte så många att köpa den här julen heller. Nåt åt gubben åtminstone.. ;-)

Ska passa på att tacka för alla julkort vi fått, idag hittade t.o.m. ett litet ett från Sverige fram till oss! :-) Har halva frysen tapetserad med julkort i alla former och färger och med en massa söta barn också. Roligt! Försökte ju för en tid sen ta julkort av Kira, men hon var inte den mest villiga fotomodellen, så resultatet blev ju mindre lyckat. Men nån bild ska jag väl kanske bjuda på i ett senare skede!

Nu tror jag ugnen börjar bli varm så jag ska ta itu med matlagningen! Vi hörs!

Kommentarer
Sofie

Skönt att du har över tenten nu! Skulle jag vara dej skulle jag nog ha full panik över ej köpta julklappar nu! ;)

2008-12-19 @ 22:03:09
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort