Kevin

är fortfarande alldeles, alldeles underbar! :-)
Han kom hit med sina föräldrar i går kväll när jag var "ensam hemma" och förgyllde min kväll. Jag börjar ju bli alldeles beroende så hur jag skall kunna åka tillbaka till Vasa nu är en annan fråga.

Har sovit till klockan tio i morse, det var verkligen skönt kan jag meddela. Satt och såg på en dokumentär till halva natten. Den handlade om bombningarna i Bali. Så jag satt där och var fruktansvärt arg på de hjärntvättade mäniskor som utför såna dåd och var ledsen för alla de som miste nån eller skadades på nåt vis i attackerna. Världen är full av sjuka människor får man bara konstatera.

I dag skall jag och hämta mina kusiner från skola och dagis. Sen ska jag hjälpa min moster med lite packande och sånt, beroende på hur mycket jag hinner med, jag är ju som sagt bjuden på tjejkväll i kväll och det vill jag ju inte missa. I övrigt har jag inte så mycket att komma med, förutom att min hund hade spunk i natt med, så jag fick bli rätt så irriterad innan hon gav sig och låg stilla på sin kudde. Hon är så rädd att missa nåt som händer, fattar inte att ALLA ska sova på natten! Men sen är hon ju så söt att man har alldeles dåligt samvete över att man ens kunde bli irriterad på henne, inte är det lätt inte.. ;-)

Avrundar här, återkommer en annan gång. Ha det gott!

Kommentarer
Sofie

Det låter som att du har ett skönt jullov. Fortsätt med att sova länge nu så kanske du blir riktigt pigg och utvilad. :) Men så hade du väl snart någon tent igen eller hur var det?! ;)

2008-12-15 @ 20:53:54
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/
Marika

japp! ingen rast och ingen ro, men efter tenten på fredag så är det bara lov för hela slanten! :-)

2008-12-16 @ 13:12:25
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort