Nominerad

Jag har fått en nominering ( som antagligen kommer att leda till stor ära och berömmelse för mig ;-) ) av mela

Nu hör det till reglerna att jag skall sätta upp en snygg bild av nomineringen - (kolla melas blogg får ni se) men jag är ingen guru när det gäller datahackning så jag kommer att göra ett regelbrott - sorry!!!

Regler:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den. (Regelbrott nr 1 :- ) )
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3 .Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
(Regelbrott nr 2, jag läser inte så många bloggar ens.. ;-) )

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag nominerar:
Sofie
Mia
Malena
 
Sen skulle jag ju vilja nominera mela igen men det vet jag inte om man får så jag låter bli.. ;-)

Det här blev ju som det blev men jag har ju försöööökt i alla fall.. ;-)


Kommentarer
mela

haha men marika!! :D du markerar alltihop (så det blir blått, det kan du väl?) sen tar du ctrl + alt + C sen när du ska klistra in det tar du ctrl + alt + V Lätt som en plätt! :)

2008-12-10 @ 14:38:30
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort