Tömde kameran

Har inte tömt min kamera på två månader så det fanns en del foton i den, närmare bestämt en 300 stycken..
Bl.a. från vår södernresa, Kevins dop, Sverigekalas och annat trevligt. Ska bjuda på ett småplock, har blivit glest med bilder på sistone!



Utsikt från vårt hotellrum, tyvärr taget den enda dagen det var lite mulet.



Vårt hotellrum, eller en del av det åtminstone



På väg till Puerto Rico längs strandpromenaden, tungt men absolut värt det!

 

Lite fokusproblem.. ;-)




Favoritsysselsättningen näst efter sol och bad! (och då syftar jag inte på reklamskylten ibakgrunden! ;-)





Mosters favorit! Nydöpt och trött, ni ser även skymten av min systers vackra hårfärg.

Kommentarer
mela

VA?! Inga bilder från sverige resan, de va snålt ;) :D Du får gärna skicka någar åt mig om du fick några bra från kalaset?

2008-12-03 @ 22:20:22
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/
Marika

Hmmm... de va inte det att jag var snål på bilderna, men jag var osäker på om du skulle gilla att jag sätter upp som här. :-) Har över 70 st från Engla-Lis o Majas kalas så om jag vore riktigt smart skulle jag bränna dem på en cd, och ge er när ni kommer hit next. Alla är ju inte den bästa kvalitén, men flera av dom är rikigt fina!

2008-12-04 @ 13:11:13

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort