YES, YES, YES!!

Var och kollade min mail och hade fått resultaten från anatomitenten och rörelseapparaten-förhöret.
Hade gått skiiiiiiiitbra!  * helnöjd *

Och, nej - jag har ännu inte tagit tag i tentläsningen, "jag har ju hela helgen på mig..."

Hipi hopi, tror jag ska ta och kolla nån film, sitter ensam och övergiven och tråkar, gubben är och spelar biljard med Kim. Vissa har tid att roa sig, andra bara tid att skjuta sina "plikter" framför sig... :-)

Nu ska jag räkna Ekka, Pekka, pöö i min filmsamling och sedan ändå välja en annan än den det blir.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort