Blåsor

Aj, Aj, Aj...
Har klippt och krattat o grävt och rensat så händerna är fulla av blåsor. För att inte tala om myggbetten jag lyckats skaffa mig. Mycket är ostädat ännu, men nu har nog orken tagit slut. Blir tidig väckning i morgon i stället, alltid lika roligt när man är så morgontrött som jag. :-(
Vi har haft klockan på åtta varje morgon hittills, men inte lyckats stiga förrän en nio halv tio. Vore det kanske smartare att ha klockan lite senare istället för att snooza en timme? :-)
Nu ska jag hoppa i en skön varm dusch, sen blir det raka vägen i säng.
Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort