Lördag

Gääääsp, har tagit en lååång sovmorgon, även om jag visste att jag inte borde. Om t.o.m. gubben stiger upp före mig, då har jag verkligen sovit länge. Fast å andra sidan straffar det sig, för nu är jag alldeles stel i ryggen och nacken.
Blir väl att ställa sig mot Larsmo småningom, ska bara sluta reta upp mig på att jag (som vanligt) inte har några kläder som passar, eller överhuvudtaget ser någorlunda ut. Var och shoppade i onsdags, tog gubben och en stor portion tålamod med mig och styrde kosan mot Karleby. Men det gick förstås som det alltid går. Jag behövde få nya kläder i mängd och massor, hittade som vanligt absolut INGENTING, medan gubben handlade klädesplagg efter klädesplagg... Ni som klagar på era män att de inte vill shoppa, jag lovar er, motsatsen är fem gånger värre! Kan möjligtvis bero på att shopping hör till något av det värsta jag vet, eller åtminstone de gånger jag faktist MÅSTE ha något nytt åt mig själv. Om jag vet att jag inte behöver något, eller har intalat mig själv att jag inte FÅR köpa något, då kan jag gå hur länge som helst och hittar jämt en massa kläder som jag skulle kunna köpa.
Jag köpte sist och slutligen en kortärmad skjorta, som jag egentligen inte ville ha, men jag orkade inte längre och visste att jag inte kunde komma hem utan att ha köpt något.
Gubben hittade nya jeans, en skjorta, en kavaj, en tröja och två t-skjortor.
Sist måste vi ju förstås via Anttila och köpa x antal nya filmer, fick trösta mig med det istället.. ;)
Nåja, färdiggnällt för den här gången!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort