ännu tröttare

ska bli så skönt att krypa i säng, känns som att jag kommer att sova riktigt gott inatt. Behöver ju i vilket fall som helst inte ha klockan på väckning 5 i morogn bitti, alltid något att glädjas över!

Har bara läst lite lite på rörelseapparaten idag, har varit så mycket annat. Var och åt på Rax, jag hade inte ätit något i skolan och var hur hungrig som helst och ingen av oss var riktigt hågade på att laga mat så det blev den lata vägen, bra för kilona har jag hört. Sen gick vi lite i några affärer, hade hoppats att jag skulle ha hittat någon överdel som kunde passa ihop med min svarta "finkjol" men jag orkade inte engagera mig, gick och svepte med blicken över klädesplaggen i butiken, men hade inte ork / lust att börja ta i och vända och vrida och se vad det riktigt var, så nåt shoppande blev det inte tal om. Träffade på en av mina klasskompisar i HM, men annars såg jag ingen jag kände. Är faktiskt lite förvånad över att man ser så lite bekanta här i stan, det borde ju krylla av dem. :-) Var gömmer ni er?

Sen har jag fixat till en "lapp" med sångnumrena till invigningen av Biblion i morgon, så vi var dit och satte upp den och kollade allmänt läget. Har plockat och diskat här hemma. Det var egentligen gubbens tur att diska, men han lovade dammsuga i morgon istället. Borde köpa nya diskhandskar, har kommit hål i dom gamla så fingrarna är som skrottiga russin när man är klar. Sen har Kim varit på besök ikväll en stund.


Nu ska jag krypa ner i sängen och bara njuta av att få sova, kan inte med ord beskriva hur skönt det skall bli! Ska bara lyssna ett varv till på Kellie Coffey´s låt först.. (beroende :))

Godnatt!!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort