Förkyld

Har inte haft tid att blogga på flera dagar, har en massa förhör och tenter som jag febrilt försöker plugga till. Saken har inte blivit bättre av att jag skaffat mig en hejdundrande förkylning, skulle egentligen ha varit hemma både i går och idag, men har inte kunnat, så jag "går på värkmedicin". Har egentligen slutat för dagen och borde vara hemma och plugga, har tent i folkhälsa och miljö i morgon, men nu har vi ju också det där förhatliga grupparbetet i vårdvetenskap. Några sitter här och fixar till en snärtig powerpoint presentation, så förhoppningsvis blir det något av det hela småningom. Bäst skulle det ju vara om allt hade blivit klart redan förra veckan, men man kan ju inte få allt som man vill (tyvärr).

Som sagt, mitt liv har inte varit så värst innehållsrikt de senaste dagarna - mest feber, snorande och pluggande, hade ju förstås främmande i tisdags, icke att förglömma! Sofia o Linda som nog tog plus poäng, speciellt med de snygga gardinerna jag fick i "inflyttningspresent", borde sätta upp bild på dom bara jag kom mig för det.

Har inte fått vår soffa ÄNNU heller, börjar snart bli mera än sur på Kotiidea, dom borde sluta lova sånt dom inte kan hålla! MORR!

Borde inte blogga mera nu, känner att ögonen ger upp då jag har tittat för länge på dataskärmen, så om de skall hålla för att läsa några hundra sidor ännu ikväll så är det bäst jag avrundar här.

Ha det gott!!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort