måndag morgon

Vilket väder vi har haft i går kväll / natt!
Har yrt snö så våra balkongfönster var helt igenmurade, gick inte att se ut ens.
Gårdagskvällens färjetur blev inställd så en del av våra svenska gäster slapp inte hem på kvällen, hoppas det ordnat sig vid det här laget.
 
Läste lite på musklerna igår och fick konstatera att det inte finns en realistisk möjlighet att dom är inpräntade till tisdagmorgon, arma mig, varför lär jag mig aldrig???!!! Morgondagens tent görs så att vi får ett par utlottat åt oss och sen får vi skriva tenten parvis, så jag hoppas ju komma med någon som åtminstone läst ordentligt på musklerna, men med min vanliga tur så hamnar jag ju förstås med nån som inte läst ett skvatt, ni ska få se!

Är sur på min hund idag också, i morse när jag var på toan hade den skrotten förstås hunnit bajsa på golvet i vardagsrummet! Att hon inte kunde hålla sig i tio minuter till! Sånt förstör verkligen mitt annars så "goda" morgonhumör. Nu sitter jag som vanligt här i skolan en timme på förhand och är allmänt stressad, vill ha undan dessa tenter och arbeten nu, känner att det får räcka för en stund.

Nu ska jag googla en stund, testade faktiskt att googla min blogg för några dagar sen och den var inte svår att hitta! :-)

Ha det gott!

Kommentarer
Anonym

Fa nu å läsa inboxn imilla... :-)

2008-11-24 @ 21:52:03
Mia

He va jag som kommentera, ifall du int håka. Namni lämma bort fö me.

2008-11-24 @ 21:53:05

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort