omvårdnad i det mångkulturella samhället

en otroligt intressant bok!
Har läst så ögonen är så gott som i kors, och lärt mig en massa. Man får ju bara hoppas att det stannar i skallen också och inte åker lika snabbt ut ur det andra örat (eller ögat?).

Har skrivit ner en hel massa som är användbart till vårt arbete, hoppas att de andra också hittat bra böcker att ösa kunskap ur, så blir det nog ett riktigt bra arbete det här.

nu ska jag nog gå och lägga mig, klockan närmar sig tolv. Tur att vi kom överens om att träffas först klockan tio, och ännu mera tur att gubben är ledig i morgon så jag inte behöver ta nians buss.. :-)

Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort