Söndag kväll

har varit en intensiv helg, har fått träffa en massa nya människor och stått med händerna i diskbaljan x antal gånger.. ;-)

Just nu käner jag bara hur skönt det ska bli att gå och sova, borde ju läsa på lite ben och muskler och sånt, men det känns på något vis som om jag inte skulle orka.. Gubben förhörde mig lite idag och lite verkar jag ju ha snapat upp i allafall, men it´s a long way to go, och bara en dag kvar att plugga, som vanligt, sista minuten Marika - that´s me!

Just nu orkar jag inte med nåt längre blogginlägg - sorry, ska bättra mig inom en snar framtid, typ till jullovet eller nåt sånt hehe!

Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort