Tenten är över

Jag satt där med huvudet full av snor, hostade som en galning så tårarna sprutade, så sorry alla klasskompisar för att jag störde er koncentration.

Det var som jag visste, jag borde ha spenderat minst dubbelt så mycket tid på att läsa jämför med vad jag gjort, men nu är det som det är. Ska så fort som möjligt söka mig hem till gubben som är ledig idag igen. Ska bara kolla med dom andra som är i min grupp att vi inte ska göra mera på grupparbetet.

HOST, HOST! Nu ska jag dra vidare!

Ha det gott!

Kommentarer
mela

Krya på dig sjukling!

2008-11-14 @ 12:25:09
Hemsida/blogg: http://melano.webblogg.se/
Marika

I´ll try! :-)

2008-11-14 @ 20:38:56

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort