Väldens kortaste blogg

Har inte gjort mycket idag. Vi tog en lååång promenad, var borta ca 1,5 h. Kira såg ut som en sotarmurre när vi kom hem så jag fick så lov att duscha henne, så nu luktar hon så gott! Gubben fixade mat åt oss, blev kycklinglår och fullkornsris. Sen hjälpte han mig att diska också, inte illa! :-) Så nu är jag nog skyldig honom en puss eller två - minst!

I går åt vi pizza - testade Marco Polo restaurangen här i närheten för att se om den gick att jämföra med de goda pizzorna vi åt i Sverige, men de kom inte ens i närheten ska jag be att få meddela. Även om det nu inte var nåt större fel på dem, fullt ätbara! :-)

Har slöat resten av dagen, skitit i allt som heter plugga, får ta det på "talang" (om man nu hade nån sån) . Nåja, har ju all tid i världen ännu, eller jag försöker intala mig själv att jag har det... :-)

Nu är det läggdags vid oss, godnatt, sov gott!!

Kommentarer
Sofie

Talang har du ju nog minsann om det sitter i från yrkes! :) "Världens kortaste blogg", nää alla mina inlägg är kortare än ditt kortaste! ;)

2008-11-03 @ 07:22:39
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/
Marika

Tyvärr - ja har nöitt upp min andeil, så he no bara råplugg som gällder om naating ska dunttas in järett! :-(

2008-11-03 @ 15:03:01

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort