Ännu en tidig morgon i skolan

har bara printat ut en massa föreläsningsmaterial samt en anatomi ordlista på x antal sidor, printern går varm kan jag lova! 

Gårdagen då? Jag gjorde - precis det - INGENTING!!!!

Jag visste ju att jag borde ha gjort en massa, men jag är hopplös när det gäller att komma igång, speciellt om jag är ensam, det är fullständigt omöjligt! Läste ut tre av mina böcker, så mina ögon orkar antagligen inte med mycket läsande i dag, borde ju läsa på till morgondagens "Vårdens grunder".

Nåja, har bestämt mig för att idag ska jag vara riktigt duktig i stället! :-) Håll tummarna för att det lyckas, haha!!

Nåja, nu ska jag börja aktivera mig! Ha det gott!! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort