Bored

varför måste man ha sååååå långa luncher i den här skolan, jag menar - en och en halv timme!
Kunde man inte börja liite tidigare och få åka hem förr i stället, känns meningslöst att sitta på datorn och försöka fördriva tiden med allt möjligt.

Kira åkte med gubben i morse, så nu ser jag henne inte mer förrän vi kommer hem från resan, jag saknar henne redan, undrar hur jag ska klara mig hela veckan!?

Undrar om jag borde ta itu med packandet idag, jag är hopplös med packande, jämt ute i sista minuten. Visst ser jag över så jag har tvättat allt jag vill ha med och så men själva kappsäckspackandet brukar jag inte orka göra förrän tidigast kvällen innan. I morgon är jag ju dessutom ledig hela dan innan vi åker så jag har ju gott med tid, eller? ;-)

Nu hinner jag inte skriva längre, måste hinna kolla väderleksprognoserna för de närmaste dygnen.. ;-)

Ha det fint!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort