I´m not too good

at being lonely.

har varit ensam hela långa dan och nu verkar det bli så sent för gubben att han troligen sover över antingen vid mina eller hans föräldrars. Han skulle höra av sig när han visste säkert, sa han men klockan är redan nio och inte ett ljud ännu så jag antar att han inte kommer hem i kväll.

Har inte gjort ett dugg, nåja, tvättat lite, men det räknas inte.
Promenerat ännu fler vändor med hunden men det räknas inte heller, känns att jag inte gjort nåt vettigt, varför är jag jämt så här när jag är ensam, fullständigt "arbetsoförmögen"!
 
Nu blir det en sista tur ut med Kira, sen hoppar jag i duschen och sen i säng, tror jag ska gräva lite i vårt "filmarkiv" och se om jag hittar nån bra film. Åtminstone en fördel med att ha datorn i sovrummet, man kan ligga i sängen och se film... ;-)
 
En skoldag kvar, sen är det höstlov för min del. Missar visserligen en lektion på torsdagseftermiddagen med det kan inte hjälpas.

Usch, nu är det mörkt, är inte mörkrädd eller så, men föredrar att det är ljust när jag ska ut! nån som känner igen sig? ;-)

Känns som om jag har fnatt med att göra smileys, men det hjälps inte, är en åkomma som jag hoppas är övergående!

Godnatt, dröm sött!! 


antar att ni kommer tt få dras med ett och annat foto av min lilla kissemiss den närmaste tiden...

Kommentarer
Sofie

Ja det är inte kul att vara ensam, men det är ju tur att du har Kira i allafall! :)

Jag gillar inte heller mörkret vilket du kanske har förstått. ;)

2008-10-08 @ 07:45:18
Hemsida/blogg: http://sofiehelena.blogg.se/
Marika

Som tur kom nog gubben hem sent om sider, men han var ju inte hemma när jag var tvungen att gå ut med Kira den sista gången för dan, lagom blåsigt o mörkt, huvva.. ;-)



nu a Kira firi ti sköitan, ja har reij så dryft så int veit ja ho i ska ga en heilin viko!

2008-10-08 @ 11:48:56

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort