Dubbelgäsp!

Godmorgon, klockan är alltså hela 7. Vart tog mina sovmornar vägen?
Idag börjar mina lektioner (som till mestadels består av info, info, info..) först klockan 13, men jag har tänkt att jag skall vara riktigt hurtig och STÄDA från morgonen, varför tänker man sånt överhuvudtaget?
Just nu känner jag att jag inte alls vill städa, men om jag sitter här och gnäller en stund kanske jag kommer igång sen.

Kvällarna denna vecka ser ut att bli fullspäckade (som vanligt). Min syster gifter ju sig på lördag så allt planerande skulle ju behöva vara klart för länge sedan. Är det ? - nej naturligtvis inte. Inte när familjen SistaMinuten är i farten.
Nåja, huvudsaken är att dom blir gifta, var i tisdags till deras nybyggda hus som är precis så färdigt att det går att flytta in, vilken lyx att få flytta in i nytt och fräscht som nygifta. De har verkligen gjort ett gott jobb, snyggt har de det!

Mitt liv har blivit ett litet uns tråkigare för tillfället, jag har bestämt mig för att det får vara slut på allt "gotte"ätande. Dels för att min börs inte kommar att klara alla extrautgifter och dels för att min kropp inte ser ut som jag skulle önska. (Vilket den iofs aldrig kommer att göra men lite ditåt vore ju redan en bit på väg). Så nu är det hurtiga promenader och knapriga morötter i stället för soffslöande och godis eller chips. Vi får se hur länge det håller i sig, men tre dagar är väl ändå inte en så dålig början... :-P.

Om jag skall hinna städa och ställa mig för skolan är det antagligen skäl att börja nu, man har ju liksom inte det där minsta huset att springa över med dammsugaren, kanske det blir en mindre lya småningom , det gäller bara att inte ge upp hoppet! :-)


Här bjuder jag på en gammal bild av mina sötnosar, det här var innan vi klippte Kira.

Ha det gott!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort