Fuktgranskning, bostadsansökan och Kevin

I dag hade vi fuktgranskning, den visade att allt var ok. Skönt!
Nästa tisdag ska vi skriva under köpebreven och så ska vi ju så småningom vara utflyttade.
Det hela skulle bli betydligt enklare om man bara hade någonstans att flytta... :-)

Var och lämnade in vår bostadsansökan till pikipruukki idag, så jag hoppas att vi får nån av de två lägenheterna vi speciellt anmälde intresse för. Ni får en ny sak att hålla tummarna för, ni börjar väl ha träningsvärk i era tummar vid det här laget kan jag tro! :-)

I kväll har jag också varit en sväng till BB och hälsat på min underbara systerson Kevin. Jag måste benämna honom systerson så att jag får sätta ordet MIN före... ;-) Han var alldeles alldeles underbar, sötaste ungen i världen. (Snart sinar superlativen ;-) ). Syrran var nog lite trött och skakig ännu, men nog ska hon väl reda sig vad tiden lider.

Nu måste jag söka mig i duschen och sedan i säng, jag ska i jobb i morgon. Jag hade nästan tänkt "skolka" från jobbet för att jag har så mycket att göra här hemma med packande och röjande och sånt, men när jag fick höra att en av mina jobbarkompisar var sjuk hade jag inte hjärta att stanna hemma. De andra får det nog jobbigt ändå även om jag kommer och hjälper till.

Så... klockan ringer 04.40 i morgon, avundsjuk någon?

Godnatt!

Ps. Min enda lediga dag nästa vecka har ju förstås blivit fylld med lektioner, gissa hur surt det känns?! Ds.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort