I all korthet

Jag har inga direkta nyheter att komma med så det blir en kort blogg i dag.

Har påbörjat stickandet så mitt finger nästan sagt upp kontraktet, inte så lätt då det är en stund sedan man stickade sist. Lägg till en beskrivning på norska så ser ni själva hur enkelt det är.. ;-)

Har kollat på nätet på lite olika lägenheter, men inte hittat nån direkt fallit mig i smaken ännu.
Dock är gubben in på samma linje som jag ang. möblerna, så det låter ju lovande! ;-)

Har även kollat lite på resor och hittat flera alternativ, skönast skulle det vara att åka direktflyg från Vasa eller något flygfält i "närheten", lite jobbigt att köra ner till Hesa, man skall ju upp sedan också.

Skulle jag vara riktigt smart så skulle jag börja urrensningen av alla garderober och skåp, istället för att spara det till sista minuten, men det vore ju inte likt mig, så vem vet, det kan vara farligt för hälsan att ändra sig åt det bättre helt plötsligt.

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund och sticka, men jag har en känsla av att John Blund kommar att ta överhanden ganska snart, har inte blivit så mycket sömn dom senaste nätterna. "Ovan" som  man är att jobba och stiga upp klockan 5.

Som sagt, inga nyheter att komma med i det här skedet, men ni får hålla till godo.

Ska se om jag hittar nån liten bild att bjussa på som avslutning!

Ha det gott!!!

Fick bli ännu en bild från Ohtakari, orkade inte söka så länge! :-)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort