Idag börjar allvaret! (+ varning för "starka bilder" ;-) )

Som tur börjar jag först klockan 12.
Har lite ärenden att uträtta innan, måste via banken ( ska råna den förstås - hur skulle man annars ha råd att studera? ;-) ) och sen skulle jag helst vilja hinna via en affär i Vasa som säljer vita arbetskläder, de behövs till praktiken i skolan.

Resten av veckan börjar jag kvart över nio!
Fatta att det räknas som sovmorgon för mig även om jag tänker starta hemifrån ca halv åtta - kvart före åtta.

Ska bjuda på lite mindre smarriga bilder, man ska ju inte lura folk och bara visa upp den finputsade fasaden i sin blogg! ;-P









Nice - I know! ;-)

Ha det gott!!

Kommentarer
Irene

Lycka till med skolstarten! :)

2008-09-01 @ 08:03:10
Anonym

Instämmer med föregående! Stort lycka till! Hoppas i var sviinkul! :-)

2008-09-01 @ 15:17:29
mia

he va jag som instämd om du fundera..

2008-09-01 @ 15:18:21
Marika

Man tackar och bockar - he kan no behövas. Känder me lagom virro i hövo bakett dähä första dan! :-)

2008-09-01 @ 17:00:31
madeleine

hahaha, jag flabbar ihjäl me åt bildre diin... en näsaboro! :D:D:D kul me skola förresten, he gar no fint he ska du sii!

2008-09-03 @ 09:06:43
Marika

Vi ska tro he! :-)

2008-09-03 @ 16:51:10

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort