Söndag

I dag var dagen då jag skulle ta min låååånga promenad för att få veckans motions"kvot" fylld.Verkar inte så lovande, är bortbjudna på mat nu och sedan är det kalas som gäller i kväll, vår fadderson har fyllt fyra och firar tillsammans med sin kusin som snart fyller fem. Så där har man kvällsprogram så det räcker. Kanske jag hinner ta en tur sedan vi kommit hem, man kan ju alltid hoppas.

I morgon borde vi fortsätta med röjningen, och sedan ha det att se liite ordnat ut i allafall eftersom vi har fuktgranskning på tisdagsmorgonen.  Sedan efter det är det väl bara att packa, packa och packa, samt slänga, slänga, slänga.
Jag hoppas att jag faktist kommer mig för att slänga så mycket saker som jag borde, jag kommer aldrig i livet att få rum med alla våra grejor i en tvåa eller ens en trea.

Som tur var det några som var intresserade av vårt matsalsbord, så där slipper man ju det enkelt, om någon ville förbarma sig över våra soffor, en bokhylla och lite andra möbler då också så vore ju saken ur världen.

Nu hinner jag inte med nåt längre inlägg, som sagt, full rulle hela dagen. Nu ska jag och träffa min goa Moa och hennes föräldrar!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort