Fortsätter

mitt slappande här i Kållby, fast liite annat än slappar gör jag ju förstås. Har fyllt dagarna med renoverande, ätande, motionerande och förstås umgänge med min underbara familj!

Har ätit som en "gris" den här helgen, så jag vet inte om jag vågar stiga på nån våg de närmsta dagarna efter att jag kommit hem, får först ta itu med hårdhandskarna några dar innan man väger sig.. ;) Men huvudsaken är väl att man mår bra eller hur? Humöret på topp än så länge!

Få se om gubben kommer och hämtar mig i kväll, jag är ju ledig ännu i morgon så visst kunde man spendera en ledig dag i Vasa också. Om inte annat finns det ju en massa affärer som jag ännu inte hunnit besöka, trots att vi bott sju månader i stan..

Nä, borde behärska mig lite med shoppandet, gubben fick ju som sagt några saftiga böter senaste Åboresa, sen har vi ju köpt en bil och ska ha två bilar på service samt besiktning.. konstigt att det alltid finns en massa hål att stoppa slantarna i, de riskerar inte att bli gamla på kontot! ;)

Nu ska jag fortsätta att kolla på F1, inte det mest intressanta enligt mig men alltid retar det nån om man sitter här och hejar på nån annan än Räikkönen.. ;P!

Ha det gott! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort