Resesugen!

Har tillbringat största delen av kvällen med att sitta på nätet och drömma mig bort till sol och bad. Har hittat en massa tänkbara alternativ så jag har flera papper fullklottrade med olika hotell, priser och tider. Bara för att bli besviken när gubben kommer hem och med en enda blick drar ner mig på jorden igen. Ja, jag vet egentligen nog att det inte kan bli nån resa nu, men då man så gärna skulle vilja.........

Får leva på mina reseminnen ett tag till istället, typ, tills jag vinner på lotto eller nåt sånt. (Borde man kanske börja tippa först?)


Kan tänka mig Rhodos...


...eller Egypten...


...eller varför inte Cypern?

Vad skulle ni rekommendera?

Kommentarer
Anonym

Nä, iiss int nu byri me na rejsas! Tro du int et ja sko va beredd ti fara tå? Når som helst, men he e ba ti koll konto så tå er he drömasi över.. :-( Int vil du väl laga me avonsjuk helde? ;-)

2009-04-28 @ 20:08:59
Anonym

Vi föredrar Tailand som du vet, varmt och billigt dessutom är de trevliga. Soliga hälsningar från kallby :-D

2009-04-29 @ 19:02:12
Anonym

Vi föredrar Tailand som du vet, varmt och billigt dessutom är de trevliga. Soliga hälsningar från kallby :-D

2009-04-29 @ 19:03:43

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort