Som ni säkert gissat

så befinner jag mig i Kållby igen, därav min urusla uppdatering. Efter att jag slutat jobbet i torsdags så gick jag och gubben på stan, syndade en massa vad det gällde ätande (har inte vågat väga mig sen dess.. ;) ) och jag var inne som hastigast både till eyen och specsavers men hittade inte så där i brådskan några glasögon som föll mig i smaken. Borde ha mera tid på mig att kolla igenom sortimentet och prova olika modeller, men med en otålig gubbe med blir det inte mycket sånt.

Sen körde vi norrut, köpte en "ny" bil av gubbens bror D. och våldgästade dem hela kvällen.

Gårdagen började med en morgonlänk, nöjd som bara den var man efter att man fått konstatera att man orkar springa längre och längre utan att helt få andan i halsen. Efter frukosten blev det lite springande med alla papper för bilen och sånt, men sen hade vi en riktigt skön "slappardag".  Gjorde egentligen inget speciellt på hela dan, var och handlade med min kära mor på kvällen och satt och slötittade på tv.

I morse körde gubben hem eftersom han skulle i jobb, jag tog en morgonlänk igen och har nu duschat och ätit frukost. I dag ska vi till Robbi o Mias för att  tapetsera och måla lite, ska bli kul att se hur mycket som hänt sen jag var dit sist. Sen får vi se vad resten av dagen för med sig!

Ha en riktigt skön lördag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort