Sista dan i jobb!

Har hunnit avverka min sista dag på jobbet, samt en tupplur på ett par timmar ;)

I dag har min kära mor födelsedag vilket inneburit att jag har tryckt i mig en massa glass, blandat med lite choklad mellan varven - jättebra för figuren har jag hört!? Eventuellt då med mera betoning på jätte än på bra.. =P

Gubben är på väg hem från Vasa, han har jobbat kvällsskifte så det tar nog ännu säkert 45 minuter innan han kommer. Sen hoppar vi väl bara i bilen och kör mot Näs för att lite hinna träffa våra sverigesläktingar som är på snabbvisit. Sen småningom mot Kållbyhållet igen,blir att vi sover här i natt. Sen borde jag ju ha färdigt packat alla mina grejer för att bara lyfta dem i bilen i morgon bitti, blir väl rätt så tidig väckning då gubben ska i jobb från halv nio i morgon. Själv ska man packa som en galning hela lördan, har ju alltid lika svårt att veta hur mycket man ska ta med. Brukar alltid ha för mycket, men senaste gång hade jag nog skurit ner på bagaget lite väl mycket, för när vi äntligen kom fram var det en massa saker jag hade lämnat hemma. Men vad gör det, det mesta finns ju att köpas där också. =)

Borde se till att kameran är laddad också, för ett och annat foto ska vi väl hinna ta under våran resa.

Ha det gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort