Vilodag... ?

Känns som om min kropp önskar en vilodag idag, lite styv i musklerna är man allt efter de två senaste dagarnas bravader.

Satt och kollade en massa på nätet i går kväll och visst hittade jag gymmet i fråga. Det heter tydligen Wasamove nuförtiden och de hade helt överkomliga priser, speciellt om man skulle satsa och betala för hela året på en gång. De hade flera pass som lät riktigt bra enligt beskrivningarna på deras hemsida, bl.a. just konditionsboxning men också nåt som hette Boxingmove. Åujee!! Tänkt vad sånt kan liva upp en! =)

Har haft en bra dag på jobbet också, börjar bli lite kvar nu, troligtvis blir det bara sex dagar till, sen en heeeel vecka ledigt innan skolan drar igång... inte dåligt med en hel vecka sommarlov eller hur?!

Imorgon har gubben och jag 5-årig bröllopsdag, träbröllop kallas det tydligen, var tvungen att kolla upp vad det riktigt är som vi ska fira.. Hur firat det nu sen blir, gubben ringde i gårkväll och var övertygad om att han hade svininfluensan, så jag får väl ta hand om en stackars ynklig liten sjukling hela helgen. Alla vet väl hur synd det är om män om de bara känner liiite av nån förkylning... ;)

Just nu är jag ensam hemma, vad månne man ska hitta på? Borde ta mig i kragen och städa vinden här, men orken vill inte infinna sig - konstigt? Nån annan med samma problem? Det är ju så skönt att ha färdigt städningen redan på torsdag, så får man bara ta det lugnt hela fredagseftermiddan/kvällen. "*nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyys*" =)

Nähä, ska väl smått börja fundera på nån mat också, mina parents är och hälsar på till min farbrors villa så jag får se till att själv fixa nåt ätbart åt mig. Har ju blivit mera än bortskämd i sommar, uppassad med allt. Kommer antagligen att ha svårt att komma i gång med att själv planera och fixa all mat nu igen till hösten, har ju alldeles kommit av mig med matlagningen.

Nåja, ha det gott! Vi hörs!


Kommentarer
Sofie

Grattis på bröllopsdagen! :)

2009-08-14 @ 13:38:27

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort