Fastlagstisdag

Var i jobb från 6-14. Gick rätt så bra idag, hann t.o.m. göra lite av morgondagens jobb så förhoppningsvis blir det inte så lång dag i morgon heller.

Efter att ha kommit hem och upptäckt att Vickan o Daniel förlovat sig ;-) ,så åt vi och sedan tog jag en snabblur på soffan. Var verkligen jättetrött, hade glömt hur tungt det är att jobba, man är ju van att bara sitta i skolbänken dagarna i ända.

Sen ringde Sara och sa att de var på väg till ett fastlagsjippo i Esse vid Esse Wildpigs, en stor vildsvinsfarm, och naturligtvis hängde jag på. Där var det kallt, (förstås) men mycket folk och framför allt mycket vildsvin. Tog några foton men min kamera var inte den mest samarbetsvilliga så jag får se hur de blev sen, om de är nåt att bjuda på. Träffade några vänner och bekanta och försökte desperat vinna nåt på snabblotteriet, men nej.. där gick jag bet. Sen köpte jag en liten bit svindyrt rökt vildsvinskött.

När vi kommit hem hade mamma dukat fram fastlagsbullarna vi bakade igår. Måste ju naturligtvis unna mig en och jag lovar - den var supergod! :-) Men nu känns den nog som en klimp i magen, det straffar sig i slutändan det här fuskandet.. ;-(  Men känns nog ändå som att det var värt det.

Ska alldeles strax hoppa i duschen och sen i säng, vill inte vara lika trött i morgon bitti..  godnatt!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort