Halva dagen avklarad

Känner mig alldeles disträ. Satt hela kvällen (och halva natten) och kollade olika husmodeller på nätet. Har så "hussjuka" så det är inte klokt! Borde ju få inbankat i min hjärna att det inte är aktuellt med husköp/bygge på MINST fyra år ännu, men det vill inte fungera... :-)

Nåja, drömma får man ju alltid göra... Just nu drömmer jag om att få gå hem och att när jag kommer hem är köket klart, lägenheten städad och jag behöver inte göra nåt annat än dra på mig mina träningskläder och dra ett ordentligt träningspass. Jag antar att det är därför jag är lite halvt "frustrerad" idag, då det inte blev nån träning igår. För jag har egentligen inte nån orsak att vara på dåligt humör. Det är fredag och allt. Tre timmar kvar så är det helg - och sportlov. På söndag söker vi oss norrut, för jag ska ju jobba må-ons nästa vecka. Sen borde man ju hinna göra lite skolarbeten också under lovet, för sen blir det nog plugga av de sista tre veckorna, så det bästa vore ju att ha allt annat undan tills dess.

Nu ska jag försöka rycka upp mig och fortsätta, inte blir det bättre av att sitta här och muttra för sig själv!
Trevlig fortsättning på fredagen!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort