Halvfärdigt kök

Ska här bjuda på en bild av vårt ännu halvfärdiga kök, resten borde fixa sig i morgon om jag fått någorlunda rätt information.. ;)



Blev nog lite väl besviken när jag kom hem ändå. För det första så hade vi inte fått de handtag vi önskat. Så istället för att få den där känslan av lite "gammaldags" kök så blir det i stället ett som skriker "slutet av 90-talet". Inte alls vad jag ville ha! Sen hade vi inte heller fått de dörrar vi ville ha till skåpen med glasdörrar. Det skulle vara ett "mönster" på glaset, men istället fick vi ett med bara en stor glasruta i varje dörr. Urfult i mitt tycke. Var inte särdeles uppåt från förut när jag kom hem, men hade sett fram emot köket i vilket fall som helst. Nu blev jag verkligen besviken. Får försöka tänka att det är ju inte vårt kök ändå, ska väl flytta härifrån om några år, så det spelar väl ingen större roll. Men tillika känns det surt, när man fått välja kök och allt och sen är det inte alls som man tänkt sig när det väl kommer. Ska hoppas det känns bättre i morgon om allt är klart då.

Har inte hunnit träna heller, hann bara äta och diska undan så fick vi besök och de åkte först klockan nio, så träningen får nog lämna tills i morgon. Var ute och promenerade en liten sväng och bar då Edith nästan hela vägen, så man kan ju hoppas att armarna fick lite träning där i alla fall! I morgon blir det nog att ta i ordentligt då istället, för slappande är bannlyst hos oss för tillfället. Den regeln gäller på nåt konstigt vis inte gubben, men så är det med de flesta regler som innebär lite arbete vid oss.

I morgon har vi praktik hela dan, brukar vara roligt men ändå ganska tunga dagar. Ska öva både på förflyttningteknik och sårvård, sen är de praktiska övningarna inför praktiken klara. Det är endast den sista veckan innan vi åker ut som vi ska få lära oss att ge injektioner, annars är vi "fullärda" för praktiken., eller? ;-) Nå, man åker väl på praktik för att lära sig.

Nu ska jag surfa lite, sen hoppa i duschen och bums i säng. Har bestämt mig för att i natt ska jag sova en ordentligt lång natt, börjar gå lite på sparlåga när det gäller sömnen här.

Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort