Fredag

Har storstädat, diskat undan min vansinniga hög med disk, tvättat bort nästan all smutstvätt, packat och duschat. Nu väntar jag bara på att gubben skall komma hem. Han är och springer lite ärenden på stan så när han kommer ska vi åka norrut.

Kommer att bli en hektisk helg har jag på känn, många saker inbokade på få dagar. Tur att man får åka till skolan och vila upp sig på måndag då, eller? ;-)

Börjar åtta på måndag och tisdag. Då har jag förstås ingen bil så jag får så lov att ta sjuans buss. Men, man kommer ju sig upp från mornarna då. Får försöka vara lite aktiv då istället för sent på kvällarna, även om det inte är riktigt min stil! :-)

Näpp, nu ska jag ta en djupdykning i min burana 600 låda och sedan rafsa ihop det sista så jag säkert är klar tills gubben kommer. Få se hur det blir med bloggande i helgen. Tar åtminstone med datorn, men mera än så vågar jag inte säga!

Ha en riktigt skön helg!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort