hopeless case?

Så känner jag mig för tillfället. På sex dagar har jag gått ner en ynka kilo!!!! Så för att nå deras minimi utlovade "rasa i vikt per vecka mängd", så ska jag alltså ha lyckats gå ner ett halvt kilo tills i morgon, my ass att det kommer att lyckas. Just nu är jag riktigt riktigt sur! Ska ju och träffa konsulenten i dag och den här gången ser jag i sanning inte fram emot det. Har motionerat som jag vet inte vad den här veckan, enligt min pulsklocka har jag förbränt över 2000 kalorier, och med ett dagligt intag på ynka 470 så tycker man ju att energin borde tas från de trevliga lager man har på kroppen men tydligen inte. morr....... :[

Kvällarna är en ren tortyr, magen, munnen och huvudet skriker efter mat. I går var jag på gränsen till nervsammanbrott, hade nästan kunnat mörda för en smörgås. Helt omöjligt att kunna börja sova när man bara kan tänka på mat. Så i morse var jag ju dödstrött då i stället. Hohho.. När den här dan är över har jag överlevt två veckor utan mat och jag kan utan att överdriva en minsta smula säga att det har varit de två värsta veckorna i mitt liv. Svältdöden måste ju vara nån av de mest plågsamma sätt att dö på. Så, som sagt, om jag har nåt av vettet kvar när det här är över så är det ett under. Det värsta av allt - jag gör det här frivilligt!! Kan nån vänlig själ förklara för mig var nånstans i mitt huvud det slagit så slint som det gjort?

Nä - nu ska jag söka mig mot mitt klassrum. Första hjälp står på schemat i dag igen, näst sista gången, sen har vi bara en halv dag kvar. Hoppas att det blir en massa övningar igen så man får in rutinerna i ryggmärgen. Så det blir avrundning här, vi ska hoppas att jag har en trevligare ton i mitt nästa inlägg! :-) Ni är väl allra minst intresserade av att läsa mitt marrande!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort