HurtBULLEn fortsätter..

I dag hade vi då förbandslära hela dan, så vi har snurrat och surrat och lagt alla världens olika förband. Sen slutade vi förstås på en sån tokig tid att jag precis missat treans buss. Men sen fick jag världens snilleblixt och tänkte att vadå, jag kan ju gå hem! Enligt Eniros kartor har jag ca 4,5 km hem, så jag tänkte att det är ju en riktigt lagom promenad och det var det också. Hade lite väl tung väska bara och sen också en plastpåse med mina praktikkläder, men nog gick det ändå. Tog ca 45 minuter att gå så jag antar att 4,5 km kan stämma rätt så bra, brukar ta ca 1 h att gå 6 km när man inte har nån vovve med som hela tiden skall stanna för att lukta eller annars uträtta livsnödvändiga behov.

Så, nu är jag hemma, Kira blev säkert lite besviken då hon inte fick följa med på nån långpromenad i dag, men så pass hurtig är jag nog inte att jag fortsätter en timme till.. :-) Har dessutom rätt så mycket träningsvärk efter de senaste dagarnas strapatser så mina ben är nog värda en liten vilopaus.

Undrar hur jag ska klara den här dagen utan att äta nån tonfisk. Blev så sur igen när jag steg på vågen i morse. Vet ni att på fem dagar har jag gått ner 200 g, HALLÅÅ?!? Det är ju ±0!! Man skulle ju rasa i vikt med den här kuren, men ser du pyttsan, usch vad sånt här tar på motivationen. Får bara försöka tänka att det säkert är för att jag motionerat så flitigt de senaste dagarna och fått en massa muskler i stället som också väger. Så snart börjar det nog rasa igen ska vi tro. Får bara hoppas att jag orkar hålla ut tills dess!

Mera har jag inte på hjärtat, få se vad kvällen för med sig, måste försöka hålla hungern stången med vatten nu i ca en och en halv timme till innan jag smaskar i mig dagens svampsoppa, annars blir nog kvällen lång!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort