Ledig torsdag



Här ovan ser ni det samlade resultatet av dagens bakande. Blev en sockerkaka med choklad, 50 st chokladmuffins och två st av Joannas solrosbröd.

Tog en sovmorgon i dag även om jag lagt klockan på ringning 9. Låg och snoozade alltför länge, steg upp först strax före elva. Shasade upp gubben också och tog en "morgondrink". Sen satte vi oss i bilen och åkte till Prisma.

Gick bätte än jag trodde att gå där mellan hyllorna och bara sätta det man verkligen behövde i korgen. Antar att det var för att jag var mätt efter mitt "morgonmål". Annars hade jag nog varit mera än lovligt frestad att plocka hem ett och annat. När vi kom hem satte jag i gång med bakandet och förutom det så har jag stickat på Kevins byxor. Börjar nästan ha klart dom nu, några centimetrar kvar på det andra benet och sen lite trevligt trådfästande så är dom klara att börja användas.

Min kära make sitter här bakom och kontrollerar att jag inte ska skriva att han har fuskat med fastandet. Han har ätit en gång både i går och idag. Får inte säga vad han ätit, men jag kan meddela att det är långt i från hälsosamt! ;) Ändå hade han gått ner mera än mig i morse, snacka om att det är orättvist! Tycker att min viktnedgång har saktat in väldigt mycket nu. Kryyyyyper neråt, jag vill ju att det ska rasa av mig. Har inte tålamod med att bara slippa lite i gången..

Nu ska jag sticka klart byxorna, dessutom sitter gubben och jagar på mig, han vill till datorn nu, så jag har väl inget annat val än att avsluta här.. ;)

Ha det gott!

Kommentarer
Linda

Jag gissar att Daddi var ti Hesburer... :D

2009-01-23 @ 18:36:35
Anonym

*Hesburger

2009-01-23 @ 18:38:34
Marika

Bra gissning! ;)

2009-01-23 @ 20:30:13
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort