Tisdag

Är trött som vanligt, strax före fem i morse började nån bullra på med nåt arbete här på järnvägen som löper strax bakom huset, färdigt sovit för min del alltså.

Fick min cykel fixad i går så nu rullar det som bara den - var på en premiärtur till Esse igår och avlade en snabbvisit hos brorsan.

Ska nu med min kära mor till Kokkola, inga pengar har jag men man brukar ju hitta mest att köpa då också... :)
Borde hitta nån billig, hållbar (plast?) och framför allt snygg servis till husvagnen. Lite annat smått o gott också, få se vart orken räcker, hoppas jag inte somnar vid ratten i allafall!

Ha det gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort