Trött

Min natt i Vasa blev inte sådär super som jag tänkt mig trots att jag fick sova i min egen sköna säng. Min kära Kira hade nåt problem med magen så jag fick springa upp med henne stup o kvarten. Sen var det så varmt så jag hade lika svårt att få tag i sömnen igen efter varje vända upp. Antar att det är nåt i den här stilen som det känns att vara småbarnsförälder? ;)

Att hon dessutom lyckades kissa två gånger på golvet inatt gjorde ju inte saken bättre, undrar vad det riktigt är med henne, hon är verkligen inte sig själv.

Verkar ändå bli en rätt så fin dag här i Vasa idag, t.o.m. solen kikar fram mellan varven, ska sitta här och dega en stund så min ögon öppnas lite mer, men sen bara måste det bli en promenad, jag håller ju på att bli alldeles förslappad med den här farten, snart har jag väl alla kilon tillbaks innan jag ens hinner blinka. :(

Ska surfa vidare en stund, ha det gott och ha en fin dag! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort