Utvilad?

I går var det fiskets natt i Kållby. Så Kållbybo man är för tillfället så stack jag inte näsan utanför dörren. Hit var både Kevin och lilla Moah så vem vill då hellre gå ut och samla myggbett? Inte jag åtminstone.







Klockan nio på kvällen gick jag upp, var allmänt sur på gubben ( som inte hade lust att köra 200 km extra bara för att jag ville det) och mådde pyton efter att ha haft godisdag. Hade inga planer på att somna, men vaknade 3.00 i natt, så dit for årets fiskets natt för min del. Somnade om och vaknade strax före nio i morse, så nu borde jag ju vara utvilad, eller? Ska söka mig mot stan med min kära mor, få se vad det blir.. 

Kommentarer
Sofia

He e nästan hemskt va lilla Moah liknar mamma sin! :) Men oj, va di e söt båda två! :) Voj voj Marika, tilome jag va jo ti fiskets natt.. (var ut å kör me motopedn, å svängd in via kållbyi) ;) Dessutom kan du byri häls tå vi möts på stan! ;) Ska ja moitt na mejr? Jå, he braka lös imårn.. Så få si ho i gar me na vildmarks... :( ;)

2009-06-13 @ 11:58:47
Marika

No va he ju na va tu har på moittan.. ;) Men int er he na, vi tar liiti dracula te tå bara, eldä så får du pro Sonjas långa.. c",)

2009-06-13 @ 13:00:12
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort