Längesen sist

Har inte haft nån riktig bloggmotivation de senaste dagarna.

Har varit mest jobb förstås, lite motion mellan varven, men tyvärr även en massa massa fuskande med ätandet. Får väl räkna med ett rejält bakslag på tisdagens vägning, men just nu känns det inte som om jag riktigt orkar bry mig, får ta nya tag i morgon när man kommer hem till sitt eget (tomma) kylskåp och egna matrutiner. Här kan man inte annat än äta, de har alldeles för mycket gott här! :-)

I fredags testade jag det första receptet ur "A piece of cake". Blev en New York Blueberry Cheesecake och den var verkligen god, ja för naturligtvis måste jag ju testa den, bara för att se om den var värd att rekommendera. ;-) Men rejält maffig, så nån större bit i taget behöver man inte försöka sig på!

I går var det kusinträff vid Pörkenäs, en rolig dag, mycket pulkåkning och skratt, får bara konstatera att man har mera än lovligt av barnasinnet kvar!


Tjohoo!!! (här har jag knyckt en bild av farsgubben.. :) )

Nu har vi just ätit en supergod söndagsmåltid så man är mätt som en plätt. Har även bänkskidat vasaloppet och väntar nu bara på att maten ska sjunka lite längre ner, så kanske man skulle komma sig ut på en motionsrunda i det vackra vädret.

Kommentarer
Sofie

Ser kul ut detdär! :) Har saknat dina blogginlägg, det är alltid trevlig läsning. :)

2009-03-01 @ 21:11:12
Marika

Det var minst lika kul som det ser ut! ;-) Kul att nån tycker att det är roligt att läsa det man kretar hit! :-)

2009-03-02 @ 10:43:27
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort