Lyckades...

...hitta lite kvarglömd motivation i nåt skåp, för det blev en timmes powerwalk i snöslasket. Efter det en smarrig tonfisksallad och sen har jag faktiskt orkat plugga hela kvällen.

I morgon har jag bara fysiologiföreläsningar från åtta till tolv. Sen är jag "ledig" (läs: fastbunden vid skolböckerna) på eftermiddagen, med avbrott för att gå och väga mig. Ser verkligen inte fram emot nån vägning denna vecka. Är ganska plus minus noll just nu om man jämför med förra tisdagens vikt. Har pendlat lite upp och ner den här veckan men inte sett några riktiga resultat av mitt kämpande, håhhå, nå, nya tag bara..

Tre kvällar med aktivt pluggande till så kan jag pusta ut en stund. Håll tummarna för att jag orkar!

Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort