Måndag igen

I morse hade till all lycka de extra hundra grammen försvunnit, hoppas att ännu lite ryker tills i morgon för då är det ju konsulentvägning och jag vill ju kunna uppfylla "löftet" jag gav henne. Ska tro hårt på att det skall lyckas! Jag var ju så sugen på glass hela gårkvällen, men till all lycka var min käre make för en gångs skull en bromskloss på rätt ställe! :-) Så det blev ingen glass, känner mig rätt så duktig, för jag vet hur svårt jag har att behärska mig när det är nåt jag kommer på att jag bara "måste" få.

Kom till skolan med åttans buss och satt en stund och planerade hälsovårdsjuridikarbetet med Anette. Efter det har vi haft två timmar med praktikinfo. Om två veckor är man första dan på praktikstället, otroligt vad tiden går! Gäller bara att överleva tills dess.. .;-)

Var via biblioteket och lånade en massa böcker till immunologin/patologin och läkemedelsbehandingskursen. Så nu väger min skolväska minst ett ton! Får väl släpa hem den om jag inte orkar bära. I går låg jag och läste imm/pat. alldeles för länge, men jag har bestämt mig för att den här gången ska jag repetera, repetera, repetera nästan varje dag ända till tenten. Få se vad min hjärna säger om den studietekniken, brukar ju jämt vara ute i sista minuten med tentläsningen. Antingen är det riktigt bra att läsa så eller så slår det slint och inget fastnar. Får hoppas på det första alternativet! ;-)

Nu sitter jag bara och funderar över hur jag ska få 45 minuter att gå, sen blir det lite läkemedelsbehandling igen. Få se om vi ska räkna idag också. Nu vill jag hem för en hurtig promenad och en god kvällsmat. Undrar vad man ska satsa på för mat i dag? I morgon ska vi på klassmiddag till Amarillo. Ser fram emot att kunna unna mig nåt riktigt gott då!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Sofia

Ja, faktist gar tidn fort.. Tänk nu har du snart öve eittan! :) He va jo igår vi jeedd åpåå på skinkpack som tooko! ;) Vart i så at vi träffas på jobbet i somar nötå? :)

2009-03-09 @ 17:08:32
Marika

He blir väl så, jåå! Om ja nu ska sta ut me er galningar! :-)

2009-03-09 @ 19:31:39
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se/
Sofia

Oj oj, he kåmbe ti vara roligast soman hittills i livi dett! ;) Galningar e no för lindrigt sagt... :)

2009-03-11 @ 15:22:25

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort