Söndag

Sovmorgon till kvart över elva, rätt så skönt om jag får säga det själv! :)
Efter "frukosten" blev det en långpromenad. Halvvägs så mötte jag min klasskompis Frida, så vi följdes åt, roligt med sällskap för en gångs skull.

Väl hemma blev det direkt att hoppa i duschen för jag så gott som badade i svett ( trevliga detaljer var det ja.. )
Satte mig ner och pluggade en stund tills gubben började fundera om vi inte ska äta nåt i dag. Det blev kyckling och sallad, riktigt gott! Sen dess har det bara varit plugg för hela slanten. Har i dag försökt att läsa på lite läkemedelslära, för i morgon har vi ett diagnostiskt prov på injektionslektionerna. Sen har jag också koncentrerat mig rätt så mycket på immunologin och patologin. Vår lärare Ulla hade satt in instudingsmaterial inför tenten så jag har jobbat med det. Sen har jag läst ett varv genom fysiologin, så det har verkligen varit blandad kompott i dag. Kände att jag började bli lagom omotiverad så beslöt mig för att ta en paus för lite bloggande. Ska nu bara läsa genom inför morgondagen innan jag går och lägger mig, så får det vara bra för i dag. Börjar snart se nån ände på pluggandet. Endast fyra dagar kvar att plugga, sen är det över. Inget pluggande förrän i september igen, tänka sig!

Som sagt är mitt liv rätt så enformigt just nu, men själv tycker jag att det är rätt så skönt. Rutinerna gör att jag inte har tid att tänka på så mycket annat, som vad jag ska äta t.ex... ;) Har klarat den här dagen utan att fuska, gårdagen var inget vidare lyckat kapitel, så den tycker jag vi glömmer. Hoppas på att åtminstone ha gått ner lite innan tisdag.

Nä, nu ska jag surfa en liten stund innan det blir läggdags! Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort